Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében. Elfogadom
Termékek Menü

Vásárlási feltételek

Vásárlási feltételek

A termék kiválasztása
A vásárlónak lehetősége van választani, illetve rendelni az áruház termékei közül. A vásárló a kiválasztott termékre kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét. Vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt terméket a „Kosárba” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi. A Kosár „Megtekintés” gombjára kattintva megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett termékeket, valamint a számla végösszegét és a szállítási költséget. Itt leellenőrizhetik rendelésük helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthatnak, javíthatnak is. A kosár automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét.

A rendelés elküldése

Ha megfelelőnek tartja a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, leellenőrizte a végösszeget, és úgy döntött, hogy meg szeretné vásárolni őket, akkor egyszerűen kattintson a "Pénztár" gombra. Ezután lehetősége van kiválasztani, hogy már regisztrált vásárlóként szeretne-e belépni, új vásárlóként akar regisztrálni, esetleg regisztráció nélkül akar vásárolni.
Ha korábban már vásárolt áruházunkban, úgy adja meg a korábbi regisztráció során megadott e-mail címét és jelszavát. Ha új vásárlóként szeretne regisztrálni, akkor adja meg a vásárláshoz szükséges adatait, amelyeket a rendszer eltárol, és a legközelebbi vásárlás alkalmával már csak be kell jelentkeznie. Regisztráció nélküli vásárlás esetén adja meg számlázási és szállítási címét.
A következő lépésben válassza ki az Önnek megfelelő szállítási módot (személyes átvétel vagy futárszolgálat vagy MPL által), valamint fizetési módot (utánvét, bankkártya, banki átutalás, Paypal, készpénz). Ha egyetért a megrendelés tartalmával, akkor a megrendelés elküldéséhez kattintson a „Megrendelés” gombra.

Árak
Áraink a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyeket a webáruházban a termékek mellett találnak. Az árak bruttó árak, az ÁFÁ-t tartalmazzák, azonban ezek az árak nem tartalmazzák a szállítási költséget. A szállítási költség a pénztár folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt, valamint a Vásárlási feltételek között is megtalálható. Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.

A rendelések feldolgozása
A rendelések feldolgozása 24 órán belül megtörténik.

Adatbeviteli hibák javításának lehetősége
Az adatbeviteli hibák javítására a „Megrendelés” gomb megnyomása előtt van lehetősége.

Visszaigazolás

Minden rendelésről e-mailes visszajelzést küldünk. Ez azt jelenti, hogy a rendelés feladását követően egy automatikus e-mailt kap a rendelés beérkezéséről és (később) egyet a várható szállítási időpontról. Telefonos egyeztetés esetén hívja az ügyfélszolgálatot vagy az e-mailben található telefonszámok bármelyikét.

 

Szállítási lehetőségek:

GLS CSOMAGPONTRA :  

Ebben az esetben, a kiválasztott GLS csomagponton lehet átvenni a csomagot.

Szállítási díj: 790.- Ft + utánvét esetén 280 Ft.

GLS futárral:

Országosan 990.- forint + utánvét esetén 280 Ft.

MPL Magyarországi szállítás HÁZHOZ

Ebben az estben a futár házhoz viszi a csomagot. Ennek az ára 1190 Ft + utánvét esetén 280 Ft.

Postai ajánlott, elsőbbségi postai küldeményként

A mindenkori postai díjszabásnak megfelelően. Minden esetben ajánlott, elsőbbségi levélként adjuk fel az árut, amennyiben a vevő postai kézbesítést kér. Ára: 670 forint.

Ezt a lehetőséget csak előre utalás illetve online bankkártyás fizetés esetén tudjuk elfogadni. A termék nem lehet magasabb 2 cm-nél.

WebMall futárral:

Budapest területére 990,-Ft.

Személyes átvétel:

Személyes átvételre a 1131. Budapest, Dolmány utca 5-7. (II.emelet szemben a lépcsővel) szám alatt van kizárólag lehetőség, munkanapokon H-P: 8:30-16 óra között. A személyes átvétel díjmentes.

Külföld:

A termékek kézbesítési címe kizárólag Magyarország határain belül megtalálható cím lehet. Magyarország határain kívülre történő kézbesítési igénye esetén kérjük, vegye fel a kapcsolatot velünk személyes egyeztetés céljából (ez esetben a megadott szállítási díjak nem érvényesek, azok kizárólag a magyar kézbesítési cím esetén alkalmazandók)!

A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 10-18 óra közötti időszakban. Amennyiben ebben időszakban nem tartózkodik otthon, szállítási címként célszerű (amennyiben van rá lehetősége) munkahelyi címet megadni. Sikertelen kézbesítés esetén 10 napig átvehető a küldemény a helyi postán.  Az át nem vett csomagok visszaszállítási költségét a megrendelőre terheljük.

 

Az Eladó a termék átvételével megbízott személyt az Ön e feladatra kijelölt olyan képviselőjének tekinti, aki a termék átvételén túl, az átadás-átvétellel kapcsolatos jognyilatkozatok megtételére is jogosult.

Fizetési lehetőségek:

Banki átutalás

Átutalásos fizetés esetén a megrendelt árut a vételár átutalása után postázzuk. A ki nem fizetett rendeléseket 7 nap után töröljük. A Webmall Trade Kft. kijelenti, hogy vállalja a tranzakciók titkos és biztonságos lebonyolítását, hogy garantálja a vevő bankkártya -és bankszámlaadatainak a jogszabályban előírt módon kezelését, hogy ezekhez az adatokhoz harmadik személy nem fér hozzá.

 Ha a fizetés módjaként az előre utalást választotta, akkor banki átutalását a következőképpen címezze:

Cég név::                             Webmall Trade Kft.

Cég számlaszáma:              11714006-25973099

Közlemény:                          Kérjük írja a rendelés számát a közleménybe!

Számlavezető bankunk:       OTP Bank

Kérjük, ügyeljen a végösszeg pontos utalására.

Online bankkártyás fizetés:

A megvásárolt áruk fizethetők gyorsan, egyszerűen és biztonságosan a Barion online fizetői felületén. Ha ezt a fizetési módot választja, a webshopunk automatikusan az online fizetési felületre irányítja. Az online bankkártyás fizetés szabályairól bővebben: www.kutyaruha.hu

Személyes fizetés futár, MPL futár , GLS futár esetén:

Amennyiben ezt a fizetési módot választja, a csomag átvételekor tudja kifizetni küldeményét.

Azért, hogy gyorsan és biztonságosan megérkezzen a csomagja, a termékeket a Magyar Posta Zrt. és a GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Kft. segítségével buborékos borítékokban juttatjuk el kedves vásárlóinkhoz.

A áru ellenértéknek beérkezését követően minden esetben e-számlát állítunk ki, melyet a vevő részére emailen továbbítunk. A számla tartalmazza a vevő adatait, az eladó adatait, a megrendelt áru megnevezését, illetve a szállítás költségét.

Bankkártyás fizetés Barion weboldalon:

Ezt a fizetési lehetőséget az összes szállítási módnál választhatja.

Elfogadott bankkártyák: VISA, VISA Electron, Mastro, Master Card, American Express

A áru ellenértéknek beérkezését követően minden esetben e-számlát állítunk ki, melyet a vevő részére emailen továbbítunk. A számla tartalmazza a vevő adatait, az eladó adatait, a megrendelt áru megnevezését, illetve a szállítás költségét.

Bankkártyás fizetés CIB Bank e-commers oldalon keresztül:

Ezt a fizetési lehetőséget az összes szállítási módnál választhatja.

Elfogadott bankkártyák: VISA, VISA Electron, Mastro, Master Card, American Express

A áru ellenértéknek beérkezését követően minden esetben e-számlát állítunk ki, melyet a vevő részére emailen továbbítunk. A számla tartalmazza a vevő adatait, az eladó adatait, a megrendelt áru megnevezését, illetve a szállítás költségét.

Ezt a fizetési lehetőséget az összes szállítási módnál választhatja.

A áru ellenértéknek beérkezését követően minden esetben e-számlát állítunk ki, melyet a vevő részére emailen továbbítunk. A számla tartalmazza a vevő adatait, az eladó adatait, a megrendelt áru megnevezését, illetve a szállítás költségét.

 Szállítási határidő

A megrendelt áru ellenértékének beérkezését követően, illetve utánvétel esetében a szállítási idő a megrendeléstől számított 1-4 munkanap. A Webmall Trade Kft. igyekszik a vevőit maximálisan kiszolgálni és a vásárolt terméket a lehető leghamarabb eljuttatni a vevő részére.

Csomagolás

A www.kutyaruha.hu internetes áruházban vásárolt termékeket nagy gonddal csomagoljuk, hogy a küldemény szállítás során ne sérüljön meg.

 

A szállítástól elállás
Ha a webáruház a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott áru nem áll rendelkezésére, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, köteles erről a megrendelőt tájékoztatni. A webáruház nem köt szerződést kiskorúakkal. A megrendelő a kereskedelmi feltételek elfogadásával nyilatkozik arról, hogy nagykorú.

A termék visszaküldése
A terméket csak eredeti állapotában és csomagolásában, hiánytalan mennyiségi, minőségi állapotában vesszük vissza.

Szerződéskötés feltételeire vonatkozó tájékoztatás
A szerződéskötés nyelve magyar, a megkötött szerződés írásban megkötöttnek minősül/ nem minősül annak. A megkötött szerződést iktatják/nem iktatják, utólag hozzáférhető lesz/nem lesz hozzáférhető.

Elállási jog/ Visszaszolgáltatási garancia
A megrendelő a szerződéstől nyolc munkanapon belül indokolás nélkül elállhat. A megrendelő az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. Az értékesítő köteles a megrendelő által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő harminc napon belül visszatéríteni.
A megrendelő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket. A megrendelőt ezenfelül egyéb költség nem terheli. Az értékesítő azonban követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. Ha az elállási jog alapján visszaszállított áru nincs kifogástalan, újra eladható állapotban, akkor a megrendelő kártérítésre kötelezett, amennyiben az áru állapotának romlását, tönkremenését, vagy visszaadásának másmilyen ellehetetlenülését szándékosan vagy hanyagságból idézte elő.
Amennyiben a termékről felbontás során a kézbesítést végző személy (postai kézbesítő, futár) jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, az értékesítés törlését azonnal biztosítjuk. Bármilyen nemű sérülést, tartalomhiányt a küldemény kézbesítése során az átadó-átvevő közötti tényállási jegyzőkönyvnek kell tartalmaznia! Utólagos tartalomhiányért, esetleg sérülésért felelősséget vállalni nem tudunk!
Az elállási jog gyakorlására vonatkozó 17/1999. Kormányrendelet szövegét letöltheti a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság honlapjáról.

Tulajdonjogi kikötés
A leszállított áru a vételár teljes kifizetéséig a szállító tulajdonában marad. A téves, nem elfogadott rendelések során a terméket az „új” tulajdonos nevén készletbe vételezzük, és az újabb, sikeres értékesítést követően az új tulajdonosának kerül kifizetésre az ellenérték!

Megrendelés módosítása, törlése

A 2001. évi CVIII. törvény értelmében a megrendelés leadásakor a vásárló felé azonnal értesítést küld az eladó webáruház szoftvere a rendelés felvételének tényéről. Ez az értesítés nem minősül az eladó és a vásárló között létrejött szerződésnek! Csupán jelzi a vásárlónak, hogy rendelési igényét rendszerünk regisztrálta és továbbította az eladó illetékes munkatársa felé.

Amennyiben a vásárlóhoz ez 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló ajánlattételi kötöttségei megszűnnek.
Az eladó a rendelés teljesítésének megkezdéséig megadja a lehetőséget a vásárlónak rendelése visszavonására elektronikus úton. A rendelés teljesítésének megkezdésekor a vásárló e-mailben és/vagy telefonon értesítést kap a teljesítés várható időtartamáról, és a teljesítés megkezdésének tényéről, ezután már csak személyesen vagy a "Vevőszolgálat" vagy "Elérhetőségek" menüpontok alatt található elérhetőségek valamelyikén keresztül van lehetőség rendelésének visszavonására

A megrendelés utólagos módosítására csak írásos formában e-mailben, vagy telefaxon kerülhet sor (fax-szám, mail cím, telefon).